torsdag 21 juni 2012

Underbara väder

Idag har vi haft riktig sommarvärme! HÄRLIGT!
Solen har gassat, vi har vart ute större delen av dagen. Så skönt, äntligen... tyvärr var de väl bara för en dag?

Idag hade vi midsommarfirande på jobbet... dansat och hade spelmän på besök =) Glasspinne efter dansen och massa glada barn!
Vi hade även avslutningskalas för de barnen som slutar hos oss.... även där åt vi godsaker ;) Ballonger fick barnen med sig hem och vi har suttit vid långbord både vid kalaset och vid middagen =) Så en toppen dag på jobbet!
Dock var jag sensen... mindre kul en sån här dag, men kom iväg en timme tidigare!

Tommas hämtade mig eftersom jag inte visste vad för buss jag skulle kunna "hinna" med... nu hamnade jag mellan två bussar om man ser till tiden då jag slutade så de var toppen att bli hämtad! Köpte med Thai mat hem ;)

Mamma och Anders kom hit... grejat lite, druckit kaffe. Theo fick åka med dem hem och sova över... då vart han nöjd!
Tim sover sedan någon timme tillbaka... så mys i soffan... öppen dörr då de är gott ute ännu!

Theo gjorde sin sista dag på förskolan i dag ... nu har han sommarlov... många veckor. Så Tommas tog med alla hans kläder och annat hem...

Nu är de projekt blöjfri till hundra procent...

Dags att ladda för midsommarhelgen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en