lördag 2 juni 2012

Vila

Efter att vi fyndat ett regnställ till Tim så gick vi för att hämta ut hans 1 års kort =) Super fina! Blev även en liten fika innan vi åkte hem.
Mycket folk på loppisen och trångt. Jag tycker som sagt de är lite jobbigt då jag inte vet vad jag ska titta på...blir smått stirrigt! Är ju ute efter kläder i stl 86 och uppåt.. men hittade inte mycket i den storleken!

Väl hemma fixades det lunch, barnen sover. Sedan ska dem lämnas hos mamma då jag och Tommas ska på Buisness Launch i Brastad folkets hus kl 16. Emma och några kollegor till henne ska ha någon presentation eller liknande. Så bjuds de på bubbel... och vi ska mingla! Spännande!

Nej, plocka lite innan Theo ska väckas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en