lördag 2 juni 2012

Vilken dag =)

Efter barnen vilat så kom pappa förbi med motorcykeln, så de blev lite kaffe - oplanerat besök. Tur vi har Gevalia hemma ;)

Åkte sedan till mamma och Anders för att lämna barnen då jag och Tommas var på mingelkväll i Brastad folkets hus. Emma hade visning och pratade om sitt företag "forever living products" som hon jobbar med/ för. Aloe vera produkter... Var som en uppstart... En Buisness Launch =) Lite bubbel och tilltugg ;)

När vi kom till mamma efteråt så bjöds det på grillat, även Gunnel och Sune var där. Mysigt. Dock var mina små gossar överallt - lite trötta. Så det blir mer än vanligt då! Men gott var det, till efterrätt blev de rabarber paj... =P

Nu tittar vi på Tv här hemma, barnen somnade direkt dem la sig. Först var de "mästarnas mästare" och nu "kvällen är din" - många tårar... denna sjukdom cancer =(


1 kommentar:

  1. Mingel lät mysigt :) och även grill! Vi kanske skulle kunna grilla lite nån dag? Nej cancer är det värsta (tyckte illa om det förr, nu är det min värsta fiende). Tack för att du finns! Kramar

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en