lördag 28 juli 2012

Badrum




Bilder på vårt blivande badrum... =)

2 kommentarer:

  1. sv: Tack så mycket! Jadu vem Nova är lik är ett litet mysterium. Vissa säger att hon är brevbärarens :) Jag ser ju vissa likheter mellan henne och Isabelle när hon va mindre, mendans mina vänner säger att Nova är mer lik mig än Patric! :) Men annars är hon rätt så egen. De andra två var blondiner vid 1 år men Nova förblir nog brunett

    SvaraRadera
  2. Va fint ni får det! :)
    Var även handfatet, kommoden o skåpet från Ikea? Vad kostade det? :p (vi har börjat kika runt efter billiga alternativ t övervåningens badrum)

    Yes, vi är på västkusten denna veckan :) Är i Gbg hos syrran inatt, sen blir det runt bland olika vänner i Kungälv o Kode :) Sen blir det Vrångebäck där päronen fortf bor :) Får passa på att låta tösabiten uppleva stället innan det säljs :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en