lördag 7 juli 2012

Lördag

Idag på förmiddagen så åkte vi till torp, jag behövde till telia butiken. Lämnade in min mobil IGEN... är nåt som inte funkar... =/
Kikade även på studsmatta, men hittar inga någonstans =( ??

Åkte sedan hem och de blev tacos till lunch (hade kvar sedan igår) ... gott, sedan sov barnen en stund. Angelica kom hit - KUL! Sedan såg vi massa raggarbilar på utsidan (kustrundan idag) så vi väckte Theo så han kunde se dem (han hade redan sovit 45 min).
Simon ringde så vi bestämde att vi skulle ses borta på vårt fik =) Där blev de kaffe och mys, vi syskon och mina små!

Åkte sedan vidare till pappa och Yvonne. Theo fick sitta på pappas traktor och även köra den med Simon... =) LYCKA!!! Tänk att han för några månader sedan var RÄDD för den.. nu sitter han på den, tutar... och vågar åka!!
Blev kaffe där också =) Mysigt och vi kunde sitta ute.. dock mulet men varmt.

Vi åkte hem vid 17 tiden... Angelica åkte hem till sig... så jag och abrnen har myst och lekt hela kvällen...
Tommas har vart och dömt fotboll i Stala under eftermiddagen så han kom hem vid 19...
Blev pizza ikväll och barnen var så trötta och somnade gott efter maten!
Har plockat ca 300 sniglar =/ URS!!

Nu ska vi se film!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en