lördag 7 juli 2012

Norra Hamnen 5

Igår kväll var jag med kollegorna på jobbet på Norra Hamnen 5. Tyvärr var de regn och grått... hade ju vart toppen med SOL!!
Jag valde att ta en oxfile, ångrar de efteråt. Borde tagit Hambrugaren... men de få´r jag göra nästa gång!
Var lite mat med oxfilen... så blev inte mätt... men de var GOTT!
Drack öl och cider... MUMS

Blev en efterrätt och "latte" ;)

Mysig kväll, många skratt... Även kollegor från Almens förskola kom förbi!
Tyvärr var de Lindas "sista kväll" med oss... hon flyttar över till Almen efter sommaren. Men hon har lovat komma förbi och hälsa på! =)

Var hemma vid 23.. Ingegerds man körde hem mig =) Tack för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en