onsdag 11 juli 2012

Onsdag

Blev inget inlägg igår... var för trött och det blev sent.
Var som sagt på konsert - Lysekil charity run consert =) Super bra och blev en del folk! =)
Bra artister och full fart. Uppehåll och bra platser =)
Höll på till ca 22.45... så jag var hemma sent - tur jag var sen på jobbet idag ;)

Idag hade jag lite sovmorgon... dock var Tommas uppe tidigt med Tim... Theo sover lite lägre på morgnen. Tim har inte förstått att allt före 6.30 är FÖR TIDIGT!
Men men frukost tillsammans, jag åkte med Tim till bvc (15 månaders kontroll). Idag var de dessa resultat:

Längd: 77,5 (12 mån 73,5)
Vikt: 11,2 (12 mån 10,4)
Huvudomf: 49,3 (12 mån 48,5)

Så en hel del kärlek i den här kroppen! Massa lillprins! Vi har i alla fall bestämt att ha ett antal extra koller angående längden... samma som med Theo.
En annan tanke som slog mig idag är att Tim "bara" har 6 tänder (två nere och fyra uppe), Theo vid samma ålder hade 10 stycken då han fick sina tänder parvis fram till 1,5 år...hmhm men Tim ska nog få fler han också ;)

Efter bvc besöket lämnade jag hem Tim, därefter åkte jag direkt till jobbet! Jobbat sent... Vart fullt ös på eftermiddagen så jag är helt slut!
Mötte upp Tommas och barnen på stan, även Fanny och Henke var med. Tommas hade vart hemma hos dem på fika under eftermiddagen.
Vi gick runt lite, sedan köpte vi med lite mat till parken, Fanny och Henke kila in på Hemmakväll sedan skulle dem gå hem.

Vi kikade lite på allsången. Trodde de började 18.30 - men nej kl 19 ...=(
Så de blev lite trötta barn... så vi blev ej långvariga. Men hann med lite sång ;) En del folk men trodde det skulle vara mer... fanns gott om parkeringar och så - de är jag inte van vid!

Barnen sover, vi plockar lite... som alltid på kvällen tycker jag!
Snart sova jag med - TRÖTT, men bara två dagar kvar! ;) Börjar jobba 6.15 i morn, men hoppas på fint väder. Slutar ju tidigt och har hela eftermiddagen fri =)

Kram på er!



1 kommentar:

  1. Enya har också 6 tänder :)
    Hade jag vetat om konserten så hade jag nog dykt upp, gillar sånt.
    Tråkigt att det inte blev något imorrn men måste ju prioritera jobbet, men hoppas på nästa vecka :)
    Texas övar på att säga Theo, det blir mest Treo :)
    Kram

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en