tisdag 17 juli 2012

Sommar!!

Idag har det varit en toppen fin dag med stor SOL, Blå himmel... Älskar det!

Men börjar med gårdagen...

Det var ok väder även igår... lekte lite med grannens son, mamma och Anders kom hem från Gotland. Så det blev bil byte och annat trix.

Som sagt vi köpte studsmatta - något som snabbt blev Theos favvo ;)

Pappa kom förbi med lite kläder som vi glömde sist vi var där, Yvonne hade blivit krasslig... =( Hoppas hon snart kryar på sig!

Verkar som Tims sjunde tand är på G... han tuggar på allt och är mer gnällig... verkar öm i munnen... så vi får kika i morn....

Min syster och hennes pojkvän åkte igår till Miami, för att hälsa på hans pappa som numera bor där. Eller har gjort sedan Dennis var typ fem år... Hoppas dem får två veckor med toppen upplevelser. Bra väder... m.m. Allt som hör en resa till!

Igår var de fullt ös hela dagen... herre att vi hann med allt ;)

Idag har de varit badrumsrenovering här hemma. Jag tog med barnen hem till Sofie och hennes två små på förmiddagen. Super trevligt... trötta barn då jag åkte hem. Tack för idag!
Tommas var kvar hemma, han har fixat ute i trädgården... rensat och så =) Så fint! Anders har varit här hela dagen och grejat... börjat sätta kakel på väggen =) Blir så BRA! När jag kom hem var mamma här och honj hade gjort klart middagen =P Så vi åt köttfärssås och pasta, även Linus och Simon kom hit - så det var FULLT HUS! Bea jobbade tyvärr... Tommas mamma och pappa kom och drack kaffe och fikade med oss efter middagen... så här har det varit folk hela dagen. Anders har kommit en bit på väg... vi har försökt att hålla oss borta/ ute... underlättar i hans arbete! Fortsättning i morn...

Mamma har barnen över natten... så jag och Tommas passade på att åka till Uddevalla och gå på bio. Blev Spider man ... den var bra! Var dock lite folk (såg den kl 18). Innan vi åkte hem så käkade vi mat på en Thai restaurang.... helt ok mat!

Nu har vi plockat undan och ska snart sova... ska igång och greja här hemma i morn ganska tidigt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en