söndag 8 juli 2012

Söndag

Grattis Bea på födelsedagen, 20 år i dag! =)

Idag har vi haft en soft förmiddag. Var till affären och köpte hem lite till grillningen som vi ska ha i eftermiddag. Angelica och Dennis kommer hit vid 16 tiden.
Tim sover, Theo har sovit, så lite mys i soffan nu...

Funderar på att åka till Simon om han är hemma för att se hur han bor ;) Kanske han bjuder på kaffe! Tänkte låna duschen av honom...

Mamma och Anders är nu på Gotland, tillsammans med Bosse och Karin. Hoppas dem får en fin vecka.

Jag vann biljett till Lysekil Charity Concert "Lysekils kommun stöttar initiativet till Lysekil Charity Run och Cancerfonden genom att köpa in hundra biljetter som lottas ut bland personalen.

Konserten är i Havsbadsparken tisdagen den 10 juli, kl. 20.00 med artisterna Nanne Grönvall, Janne Schaffer, LaGaylia, Peter Johansson och Boney M. Klasse Möllberg är konferencier.

Vill kanske ni gå på detta och på så sätt stödja evenemanget finns biljetter att köpa på Bokia eller på www.ticnet.se"

Kul att jag var en av de hundra =)
Ska få med mig syster på detta!

Nej, nu göra lite annat...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en