söndag 29 juli 2012

Söndag...

Nu har jag haft två av mina tre semester veckor =O Vart tar tiden vägen - hinner ju inte med!
Men njuter varje dag...

Jag fick storhandlat lite på morgonen... var tomt här hemma på det mesta...

Idag har de grejats för fullt här hemma, Simon och Anders har fått gjort en hel del! Mycket grov jobb... nu blir det mer "finlir" framöver...
Bea, mamma och Linus har också vart här, lekt med barnen. Vi har ätit lunch tillsammans ute på altanen. Lagom till vi skulle börja äta visade sig solen... innan och efter har de varit mulet... lite regnstänk här och var...

Lite OS har vi också hunnit kika/ lyssna på idag... har ju gått sådär.

Åkte till pappa på eftermiddagen, lite lek, fika och tjöta en del. Theo fick åka traktor - LYCKA!

Tommas kör nu en tur till Lysekil, Simon och några kompisar som ska ut. Björn Rosenström spelar ikväll. Barnen sover, Theo slocknade precis efter att ha tittat på Nalle Puh! Nu blir det lite mat för min del och slö tittande på TV.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en