torsdag 12 juli 2012

Städdag... takbyte

Jobbade sista tidiga passet innan semestern idag... slutade redan 12 - GOTT!
Då blev de hem till familjen.

Här var de full fart med städning av huset. Tommas hade gjort de mesta så de var inte mycket kvar. Även bäddat rent - HÄRLIGT!
Är fönstren kvar - göras i morn kanske?? Så man ser ut igen.. men då de ändå regnar hela tiden så gör det ju inget om man inte ser ut... man blir ju bara deppig??!! ;) Nej, de är allt dags att putsa dem nu - var ett tag sedan!
Vi har även fått sorterat papper, satt i i pärmar, slängt papper och massa gamla kort man fått då man fyllt osv... kan inte spara allt...

Hur gör ni med kort man får vi kalas??

Då Tommas skulle ta de sista golven gick jag ut med barnen så de fick springa och tjoa lite... dem klättrade typ på väggarna här inne. =S

Åkte till pappa vid halv fem, lite lek ute. Tittade på då Simon och hans kompis Filip höll på med takbyte på pappas hus. De går undan, och kommer bli SÅ BRA!! Behövligt... ska även göras här inom snar framtid =/
Blev fika och dusch innan vi åkte hem.

Barnen somnade så gott, nu lite mat för mig och Tommas. Fixa lite till, se på TV.. bara ha det gott!

En dag kvar att jobba....


3 kommentarer:

  1. Ja det där m presentkort kan vara lite knivigt... :/
    Ska man spara allt så behöver man snart en hel byrå bara för dom..! ;)
    Jag har börjat ransonera bort dessa efter typ en vecka efter "ankomst". Är de däremot egnatillverkade så sparar jag dom längre tid :p

    SvaraRadera
  2. hittat hit via en annan blogg, har en liten bloggresa här i min ensamhet.
    Kul att kika in till nya bloggar.
    Ska läsa igenomlite här.

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Vilken duktig man du har :) Prata inte om fönster, det är ju sååå tråkigt, vet inte när jag gjorde det sist :D Skönt med bara en dag kvar :) Jag sparar vissa kort längre än andra, oftast så sparas alla minst ett år :) Ser fram emot nästa vecka <3

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en