söndag 15 juli 2012

Storm...

Är det sommarstormen?? Fy vad de blåser ute.. känns som allt som finns på utsidan ska blåsa bort.. =S
Hm, hoppas de stannar kvar!

Vi var i Lysekil förut..blåste även där men inte så mycket det har ökat mer och mer under kvällen.
Var en del folk, KUL! Tittade på småstjärnor, pirater...
Blev Langos och glass innan vi åkte hem tillsammans med bästa syster! =)

Barnen somnade påvägen hem... men efter lite välling och nattfix så somnade dem gott min små prinsar!

Angående pott/toa träning går det sådär... men vi kämpar på!

Nu blir de film med stora hjärtat!


3 kommentarer:

  1. Hej

    Vi var också i Lysekil idag! Jag tog sedan bussen hem till Göteborg.
    Det var väldans vad det blåste idag.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Låter som ni haft en bra dag :) Säljer dom langos i Lysekil, då måste jag testa det nån dag :) Ser fram emot tisdag, kan ju höras mer imorrn. Sov så gott. Kram

    SvaraRadera
  3. Vi försöker få lisa att sluta med blöja också men det går sådär.
    Hon är utan blöja och kan säga till när hon är nödig men då vill hon ha blöja.
    Ibland sätter hon sig på toaletten själv:)
    I morgon ska hon lämna nappar på kolmården säger hon, det litar jag inte på.
    Ha det så bra

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en