tisdag 3 juli 2012

Tisdag - SOL

Haft en toppen dag med så fint och härligt väder! Vart ute typ hela dagen!

Var tidig på jobbet.. så Tommas hämtade mig efter lunch. Gjorde några ärenden innan vi åkte hem. Linus var här hemma med barnen... Theo och han låg i soffan och mös (Theo sov inte middag idag)
Tim sov men vaknade då Tommas drog igång en värsting damsugare.

Utelek med pool, gungor, studsmatta (en liten en)... Lekt med grannens son och umgåtts med dem.... Grillade ihop nu ikväll - MYSIGT!

Anders har vart här och grejat nu ikväll, satt upp tätskikt! Blev inte klar men hoppas hinna det innan dem åker på fredag. Är skarvar kvar och limma med annat lim... Bra kommer det bli som sagt. LÄNGTAR! Idag fick de bli dusch hos farmor för min del. Tommas har dömt fotboll i Strömstad så han har ju duschat där...

Fått tvättat en del idag - skönt att kunna hänga ut det på tork!

Nu ska jag sova, precis som mina små prinsar gör... i morn blir det en lång dag med utflykt!

Borås djurpark!! Vi åker dit tillsammans med grannarna - KUL! Hoppas på bra väder. En hel dag! Så jag tog semester i morn, nice!


1 kommentar:

  1. Missa inte tävlingarna jag har igång i bloggen :) Du kan vinna valfritt par solglasögon, en barnmatsservis och stående bokstäver "LYCKA" att inreda ditt hem med :) Kika in under "Tävlingar" till vänster i min meny så hittar du rätt.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en